Personeelsbeleid

Als onderneming hebben wij goed nagedacht over welke competenties (kwaliteiten) onze medewerkers moeten beschikken om als individu, team en bedrijf succesvol te zijn. Deze zijn samengevat in vier centrale kernwaarden (bovenop de competentie vakkundigheid):

1.    Inlevingsvermogen
Hieronder verstaan wij ook competenties als nieuwsgierigheid, passie en gastgerichtheid

2.    Uitstraling
Hieronder verstaan wij ook competenties als gastvrijheid, passie en sfeermaker

3.    Actief
Hieronder verstaan wij ook competenties als resultaatgericht, dynamisch, teamplayer en créateur

4.    Fatsoen
Hieronder verstaan wij ook competenties als transparant, eerlijk, vertrouwen en integriteit

Deze waarden kenmerken de professionals binnen Camille Oostwegel ChâteauHotels & -Restaurants. Toekomstige medewerkers worden op deze competenties geselecteerd. Bij indiensttreding ontvangt iedere medewerker een werkboekje. In de regelmatig terugkerende persoonlijke bijdrage gesprekken worden deze competenties beoordeeld en indien nodig wordt er gezorgd voor doorontwikkeling of bijsturing.  
Reserveren
Selecteer hotel
Aankomstdatum
Vertrekdatum
Promocode (optioneel)
Heeft u een corporate contract? Klik dan hier om in te loggen