Administratief Medewerker P&O M/ V

Hoofdkantoor | Valkenburg a. d. Geul

De werkzaamheden 
In deze functie ligt het zwaartepunt op het administratief uitvoeren en ondersteunen van het P&O-beleid middels het juist toepassen van P&O-instrumenten. Het toetsen, interpreteren en signaleren van regelgeving (CAO- en bedrijfsregelingen) behoort eveneens tot het takenpakket. Op deze manier ondersteun je de afdeling Personeel & Organisatie bij de dagelijkse werkzaamheden.

Onderstaande werkzaamheden behoren eveneens tot het takenpakket:
  • Aanleggen, beheer en registratie van personeelsdossiers, arbeidscontracten en het up tot date houden van de personeelsadministratie.
  • Uitvoeren en inhoudelijk toetsen van personele mutaties en de schriftelijke bevestiging hiervan.
  • Concretiseren en uitvoering geven aan het vastgestelde personeelsbeleid. Ondersteuning bieden aan de organisatie bij het toepassen van P&O-instrumenten en -beleid.
  • Beheer en actueel houden van CAO- en bedrijfsregelingen en verstrekken van informatie hieromtrent.
  • Beheert P&O-informatiesystemen en draagt zorg voor volledige en correcte input.
  • Uitvoeren en bewaken van verzuimadministratie en administratie op het gebied van werving & selectie.
  • Plaatsen van vacatures op website als ook het adverteren.

Wat vragen wij van jou?
Vanwege het administratieve karakter van deze functie, ga je secuur te werk. Binnen deze functie kom je veelvuldig in aanraking met vertrouwelijke informatie. Je bent integer, accuraat en kunt feedback geven richting alle niveaus in de organisatie. Daarnaast heb je een servicegerichte instelling en herken je je in de kernwaarden van onze organisatie: inlevingsvermogen, actief, fatsoen en uitstraling.

Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kunt regelgeving interpreteren, vertalen en uitleggen. Door jouw efficiënte en effectieve manier van werken, zorg je ervoor dat de administratieve organisatie op de afdeling P&O gestroomlijnd verloopt. Je hebt aantoonbare administratieve P&O-werkervaring en bent gewend om te gaan met vertrouwelijke informatie. Je beschikt over een zeer goede kennis van MS Office, in het bijzonder over MS Word en MS Excel.

Op deze afdeling komt het voor dat je regelmatig individueel je werkzaamheden uitvoert. Derhalve is het van belang dat je goed zelfstandig kunt werken, alsook in teamverband.

Wat bieden wij jou?
Wij hebben een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, een fietsplan, vergoeding studiekosten en trainingen en een korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij alle Camille Oostwegel ChâteauHotels & -Restaurants.

Interesse?

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Inge Kluyt (Hoofd P&O), of Eric Raemaekers (Administratief Medewerker P&O) op telefoonnummer 043-608 88 88.

Ben jij de collega die wij zoeken? Dan kun je voor 26 november 2012 je interesse kenbaar maken door middel van het invullen van het formulier en het uploaden van je motivatiebrief en CV.

Wij nodigen kandidaten uit enkel te reageren die voldoen aan het gestelde functieprofiel.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Details van de vacature

Afdeling Personeel & Organisatie
Contractvorm Parttime (28 uur per week). Werkdagen kunnen in overleg worden vastgesteld.
Werktijden In overleg tussen 08.30-18.00
Talenkennis N.v.t.
Rijbewijs N.v.t.
Salaris Conform Horeca-CAO
Opleidingseisen Succesvol afgeronde administratieve middelbare beroepsopleiding, bijvoorbeeld MEAO
Ervaring Bij voorkeur minimaal 5 jaar werkervaring op een (personeels)administratie van een P&O afdeling.
Solliciteren Sollicitaties (voorzien van een recent C.V.) evenals vragen, kun je richten tot de afdeling Personeel & Organisatie
Locatie
Filter locatie