Medewerker Reserveringen & Revenue M/V

Château St. Gerlach | Valkenburg a. d. Geul

De werkzaamheden

Je gaat werken in een klein team. Dit brengt met zich mee dat je veel eigen verantwoordelijkheid krijgt en zelfstandig uitvoering gaat geven aan je werkzaamheden. Je besteedt 60% van je tijd aan werkzaamheden op het gebied van kamerreserveringen en 40% aan revenue en yield. De Medewerker Reserveringen is onder meer verantwoordelijk voor de volgende taken:  

  • het aannemen van individuele reserveringen en deze correct verwerken in de systemen;
  • het adviseren van (potentiële) gasten op het gebied van lunches, diners en overige activiteiten tijdens het verblijf; 
  • het voeren van verkoopgesprekken; het opstellen en versturen van offertes voor potentiële gasten; het actief aanbieden van bijverkopen (upselling) en de stimulatie en realisatie hiervan;
  • het verzorgen van aftersales en het actief onderhouden van contacten met (vaste) gasten;
  • het bijwerken en beheren van de diverse verkoopkanalen. alsmede actieve contacten onderhouden met onze verkooppartners (reisagenten, booking sites en touroperators);
  • het actief meedenken met de afdeling op het gebied van innovatie, efficiency en mogelijkheden tot kwaliteitsverbeteringen;

Verder ben je verantwoordelijk voor de revenue en yield werkzaamheden. Dit houdt in dat je financiële gegevens analyseert in verband met boekingen, bezettingsgraad en prijzen en volg je de hotelmarkt in de meest brede zin van het woord. Aan de hand van deze gegevens stel je periodieke omzetbudgetten vast en bespreekt deze in de wekelijkse revenue meeting met de Reserveringsmanager en de directeur. Hierdoor zorgt jij ervoor dat informatie over prijzen, organisatiegegevens, concurrenten en de markt actueel blijven.

Wat vragen wij van je? 

Vanwege het administratieve karakter van deze functie werk je accuraat. Je hebt goede communicatieve vaardigheden zowel in woord als in geschrift. Je bent gastgericht en weet kansen in de markt op juiste commerciële waarden te schatten. Je beschikt over een relevante, afgeronde HBO-opleiding. Bij voorkeur Hoge Hotelschool of Hotel Management. Qua mentaliteit beschik je over een open en spontane houding. Je bent in staat om doelen en prioriteiten te bepalen en de benodigde acties, die hieruit voortvloeien, tijdig te nemen.

De competenties voor deze functie zijn:
- inlevingsvermogen
- uitstraling
- actief
- fatsoen
- besluitvaardigheid
- commercieel vermogen
- communicatieve vaardigheid
- plannen en organiseren

Wat bieden wij je? 

Wij bieden je een afwisselende baan in een jonge en dynamische organisatie. Binnen onze organisatie staat zelfontplooiing hoog in het vaandel. Ook hebben wij een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, een fietsplan, vergoeding studiekosten en trainingen en een korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij alle Camille Oostwegel ChâteauHotels & -Restaurants.

Details van de vacature

Afdeling Reserveringen
Contractvorm Fulltime (38 uur per week)
Werktijden Flexibel, van maandag t/m zaterdag, van 9.00u tot 17.30u of van 12.00u tot 20.00u
Talenkennis Duits, Frans en Engels (mondeling en schriftelijk) is vereist
Rijbewijs N.v.t.
Salaris Conform Horeca-CAO
Opleidingseisen Relevante, afgeronde HBO-opleiding. Bij voorkeur Hoge Hotelschool of Hotel Management
Ervaring Relevante werkervaring op het gebied van Revenue- en Yield Management is een pré
Solliciteren Sollicitaties (voorzien van je C.V.), evenals vragen, kun je vóór 8 april a.s., richten tot de afdeling Personeel & Organisatie
Locatie
Filter locatie